А день зробила все-таки книга)

Так не хотілося розгортати пакунок до нагородження, але прийшлося, бо на мене вже від завтра чекають нові надходження дипломів від Лесі Ворониної, Марини Павленко, Сергія Гридіна...і тому відкрила, щоб дати потім лад і нічого не сплутати. Кожну книжечку Дзвіночка підписала сама. дипломів 6, а книг 7, кому ж 7? Тільки сьогодні про це дізналася))Дякую Вам дуже, це така радість, яку можуть дарувати один одному лише творчі люди: "Пані Оксані із вдячністю за зроблену працю. Це дуже цінно. Приємного читання", а ще листівка "Любов-це свобода" і підпис Дзвінка Матіяш. Цей момент, мабуть, зробив увесь мій день переговорів із видавництвами щодо гуртових знижок, робота із дизайнером над створенням нашого постеру "Літні читання-2015", який ось зараз має зявитися, переговори із друкарнями щодо випуску книги відгуків "Зимові читання". Іноді здавалося, що прийшовши з першої роботи, сів за другу.Та ні, не це..мабуть, ще розповідь Піцик Олени Миколаївни, учителя ЗОШ № 31 про те, що вчора о пів на першу ночі їй прийшла смс від Максима Чікова (він писав відгук на книгу "День Сніговика": "Олено Миколаївна, мені Дзвінка написала листа!Я отримав!"..Дякую усім вам, мої любі! Борімося, поборемо, нам Бог помагає (перефразовано).

Немає коментарів:

Дописати коментар