"Школа молодого науковця" на базі ДонІППО. День перший

11.06.2015 року на базі ДонІІППО відбулося урочисте відкриття "Школи молодого науковця". Учасники заходу намагалися окреслити образ вченого 21 століття, як-от: сила, відкритість новому, комунікабельність, відповідальність, чесність та порядність, навіть жертовність, ідейність та самовідданість, але в першу чергу-це людина з книжкою в руках! Як ви думаєте, над якою темою з філології я маю подумати до завтра?Звичайно дитяча література, і тому весь вечір мені допомагають визначитися мої найкращі друзі-фахівці із Центру Дослідження Літератури Для Дітей та Юнацтва, провідні спеціалісти у сфері сучасної літератури для дітей та юнацтва: Тетяна Качак, Володимир Півень, Оксана Лущевська, Оксана Панько!А яку мені затвердить мій майбутній керівник Остап Петрович Бодик ви дізнаєтеся вже завтра! Ну що?"Троянди й виноград?", а я думала тільки читаннями відкуплюся))чекайте суперагента 000)) Під час перерви читала Дару Корній).
 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар