Читацький марафон "Найкраща українська художня книга 2005-2015 років"

16 липня 2015 року завершився наш триденний читацький марафон (флешмобом вже не назвеш) "Найкраща українська художня книга за 2005-2015 років!" В онлайн-заході взяли участь 96 осіб, а саме: відомі українські письменники, журналісти, директор книгарні, менеджер видавництв тощо), окрема подяка за надвелику активність членів спільноти "Моя книга". Я вже чекаю від вас питання: до чого рейтинг дорослої книги в дитячій спільноті? По-перше, за ці дні всі ми збагатилися цінною, на мій погляд інформацією, - відкриттям нових авторів та книг, по-друге, я вважаю. цінним є визнання майстра слова книги іншого автора, по-третє, в родині, де читають дорослі, завжди будуть читати діти!
Визначитися з переможцями було надзвичайно важко, бо всі книги різнопланові, є так звана масова література (а без теж ніяк), є книга так званої "третьої полиці", яка навіть, якщо і переможе, не кожен ризикне її прочитати (бо вона вимагає підготовки), тому спершу я назву трійку лідерів, а далі було справедливо вказати 20, а згодом оголосити і весь список, бо він принаймні буде своєрідним орієнтиром і нам, читачам, і бібліотекам, і вчителям школи, які мають постійно дбати про свій розвиток у сфері сучасної української літератури. Отже, трійка переможців:

1 місце (з величезним відривом) - Володимир Лис "Століття Якова"
2 місце Юрій Винничук "Танго смерті"
3 місце Оксана Забужко "Музей покинутих секретів"


 


20-ка кращих українських  художніх книг десятиріччя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар