Творчі читання розпочалися у Краматорську

На платформі "Творчої Хатинки" 23 жовтня 2015 року я провела свої перші Творчі читання. Вітаю маленьких читачів, говорух (але ми поки більше посміхалися) з відкриттям! Втішена тим, що перші читання розпочали ми з вірша Мар'яни Савки "Босоніжки для Стоніжки" з однойменної книги, яку я придбала для своєї домашньої бібліотеки ще влітку. Моя люба Софійка, яка теж була присутня на занятті, вже цитувала, допомагаючи мамі з читанням. Віршик Мар'яни Савки нам дозволив опанувати елементарну українську лексику: назви форм, кольорів. Діти дізналися, як рідною мовою називають безліч комашок та власноруч зробили різнокольорових стоніжок в босоніжках. Встигли і потанцювати всі разом під "Тьоп-шльоп по калюжах". Адже в осінній дощовий день кожне дитя мріє, взувши гумові чоботи, шльопати по величезних калюжах, щоб бризки розліталися на всі боки)))
Любіть ваших діток, читайте з ними і для них українські книжки від кращих сучасних авторів! (Софійка, звичайно, потім на вушко мені нагадала, що я про Пана-Жупана забула прочитати дітям, я не забула, далі буде!). Окрема величезна подяка за запрошення, натхнення та підтримку чудовій Інні Журавській! Творчі читання - щопятниці на Творчій Хатинці зі мною. Чекаю!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар