Нагорода знайшла героя)))

Неочікувано для мене відбулося це нагородження. Сьогодні я стала Лауреатом Премії громадського визнання "Рідне місто" у номінації "Світоч знань", нагороджена Премією громадського визнання ІІ ступеню "За активну громадську діяльність у популяризації дитячого читання" від Союзу Громадських Організацій "Совість". Приємно бути у колі гідних краматорців, людей,які присвятили своїй справі не один десяток років. А я всього-навсього один рік..Може, це так і треба, визнавати, поки людина жива, поки людина прямує дорогою своєї спорідненої праці. Дякую Президенту Центру Громадських Ініціатив Маргариті Запорожець та Президенту Обласного Клубу Підприємців "Наша справа" Тетяні Борозенцевій за визнання моєї діяльності. А ще не можу не запідозрити "основних винуватців"мого преміювання.Так співпало, що 2015 рік для мене почався з перемоги в обласному освітянському конкурсі "Учитель року", а завершився визнанням у громадській роботі, основну ініціативу в якому проявили дівчата з галузі культури. Ви мої натхненниці,як ніхто я "хворію" вашими питаннями і не дивлячись на те, що я з освіти міцно тримаю за ваші невтомні руки в культурі. Бо ми і наша робота -єдина, ми всі працюємо на розбудову нашої української Донеччини. За моєю спиною не тільки мої учні та колеги, але й ви, моя команда однодумців, мої патріоти-активісти. Люблю усіх. ДЯКУЮ!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар