Лист другий від київських освітян

Сьогодні отримала другий лист і відправлення з Києва від пані Марійки (так вона підписується). Не можу не навести текст листа повністю:
"Доброго дня, пані Оксано!
Ваш відкритий лист мене дуже розчулив та порадував. Такий наче простий маленький мій лист, а приніс багато щастя. дякую Вам за те тепло, що вилилось на мене з інтернет сторінки. Я вирішила, що поділюсь із вами і своїми "накопаними" цікавинками, що наповнюю підопічні школи. Ви, напевне, перше, що розгорнули, це календар Юрія Журавля. Він наче дихає історією. Але я прекрасно розумію, що, можливо, до деяких сторінок ще не готові місцеві батьки, тому на ваш розсуд, можете пару сторінок притримати. Історія все одно поставить все на свої місця, поступово. У підопічних школах я звертала увагу на те, що після викорситання певного місяця, потім розвішують як картинки листи календаря в класі чи коридорах, попередньо відрізавши числа. Може, й вам ідея стане вп ригоді. У Юрія Журавля на сторінці в Ютуб Добродій (канал) повно ідей для творчості малечі. Ще цікаві карти з цікавими місцями України та особливо з замками. Це тачастина,що дійшла до нас, і показує наскільки древня наша країна і на скільки в ній пвоно чудес, навіть у сусідніх областях. Може, когось це спонукає відвідати і відкрити для себе нове, при чому замки-це цікаве як для дівчаток своєю чарівністю, так і дял хлопчиків..Я взала найкращі карти у видавництві для дітйе на різний вік. Книга "Дух фортеці" унікальна, в ній дібрані легенди наших замків і написано мовою адаптовано для дітей. Таких книг в продажу по Україні залишилось з десяток, одну я відділила вам. Хай досліджують діти. Ще я для себе відкрила історичні карти вид-ва "картографія". Про козацтво я надсилала раніше, а це просто наткнулась на серію карт по важливим, а інколи дуже важливим історичним подіям. В картах настільки багато цікавого, що надсилаю по дві, щоб було змога розвісити і розворот. Календар "Видатні гетьмани і отамани" я теж викорситовую як картини чи портрети цих людей. Такі портрети важко знайти або за дуже дорого, а це такий економ варіант, плюс невеликі пояснення внизу, що дає змогу щось запамятати школярам про особу чи трохи складсти своє враження, не зважаючи на клас, де вивчається ця постать....А ще надсилаю два комплекти річної передплати журналу "Професор Крейда" для Вашої та ще на розсуд однієї школи, є номери з дисками..."
У форматі посту на ФБ переписати весь лист чи варто..ви вже зрозуміли. що кожна річ, покладена до коробочки з відправленням містить такий детальний опис з порадами. Перше відчуття, що читаєш лист від рідної вже людини. Ви знаєте, я не менше розчулена. Комплект журналів і по одній карті я передам ЗОШ № 12, Валентині Древельковій, вважаю, це та людина, без допомоги і поради якої я не впоралась, а ще знаю, що вона як і я горить своєю справою. Пані Марійко, цілую Ваші турботливі руки. Все, що Ви надіслали нам-просто унікальне та неперевершене. Уявляю радість і дітей,і педагогів! Календар Юрія Журавля-це те, про що мріяла, готуючи відкриття памятної дошки Небесна Сотня у ЗОЩ № 11, тому Ви абсолютно з ним вгадали і цей календар займе достойне міце в нашій школі. Не знаю, чим можна віддічити Вам, але я обовязково придумаю..ох..я ж навіть адреси Вашої не знаю..на відправленнях все нечітко. Дякую ще раз Вам, щиро, від душі.


Немає коментарів:

Дописати коментар