Лист з Артемівська до всіх, хто був причетний до читань

Шановна Оксано, від учителя укр. літератури нашої школи- Гордієнко Олени Вікторівни ( ЗОШ № 10 м. Артемівська), я дізналася про існування вашого конкурсу "Зимові читання". Учні нашої школи, які мали можливість стати його учасниками, були узахваті від щастя: прочитали цікаві твори, отримали книжки, але особисті листи від авторів стали для них не просто подарунком , а чарівною магією. Вони не могли повірити, що у наш час сучасним письменникам не байдужі їхні перші творчі спроби писати про свої враження.
Я випадково почула, що цього року будуть і "Літні читання", де для опрацювання обрані твори світової літератури. Що потрібно нам зробити, щоб діти змогли взяти участь у "Літніх читаннях 2015"?
Я буду вдячна, якщо ви зможете знайти час, щоб мені відповісти. Мені шкода багатьох моїх учнів, які цього літа не зможуть виїхати на відпочинок, тому більшість часу їм доведеться провести у межах міста або біля комп'ютера. Сподіваюсь, що читання гарної книжки зможе їх відволікти від страшних подій сьогодення))) Галина Жукова

Немає коментарів:

Дописати коментар