Другий день семінару з розвитку емоційного інтелекту (Краматорськ-Литва-Швеція)

Другий день семінару щодо розвитку емоційного інтелекту на платформі Free.Ua пройшов досить плідно. Основні тези дня,як на мене:
1. Щасливі вчителі виховують щасливих дітей.
2. Усі технології та педагогічні прийомі вже стоять як ком у горлі, особливо коли це вже енциклопедія працюючих на 40 % максимум ідей. Учитель-це людина.яка щоразу стає на шлях відкриття істини разом зі своїм учнем.Ми маємо разом пройти цей шлях так. наче робимо це вперше..але повірте усім учасникам процесу буде цікаво, бо той шлях є індивідуальним та неповторним та кожного.
3. Сучасний стан освіти в Україні метафорично-це "Долина смерті" , в грунт якої щорічно додається по тисячі зернин, але жодна з них не проростає. Немає дощу, скажете ви, так, немає челленджу після якого ми скажемо:ні, далі ми ТАК працювати не будемо. Тут я говорю про вчителів.яким я відводжу ключову роль у процесі виховання та навчання. Задача реформи нашої освіти,як я сьогодні озвучила і після того люди мені зааплодували: "бити по рукам кожного. хто перешкоджає СВОЄЮ роботою, учителю працювати з дітьми, уся бюрократична система з купою звітів та документації має піти геть, або до кабінетів тих. хто її породжує. Учитель як і учень мають займатися творчістю на уроці, а не канцелярською роботою.(Я кину відео, обовязково його перегляньте, хто працює в цій системі).
4. Як виростити небайдужу, емоційно компетентну людину? Дозвольте собі таку розкіш-разом її народжувати в школі. Викликайте інтерес, подив, мотивацію до партнерського відкриття, а де непотрібна вже підтримка-відійдітьі не заважайте.Власний досвід-найцінніший.
5. окрема подяка за уроки акторської майстерності..бо десь наші професіїї близько..лише ми вчителі забуваємо, що вміємо так творити.
 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар